4 lucruri pe care numai o agentie Google Ads ti le poate oferi

In ziua de astazi, mai toate lucrurile care tin de marketing, in special cel digital, pot fi facute si personal – desigur, dupa o perioada de invatare si la un nivel de baza. De exemplu, poti face optimizare SEO on page de unul singur fara nicio problema daca detii informatiile si resursele necesare.

Acelasi lucru s-ar putea aplica si in cazul Google Ads – problema este ca acest aspect al marketing-ului digital este putin mai complex. Exista anumite lucruri pe care nu le poti invata decat prin experienta; in cazul Google Ads, experienta inseamna gestionarea unor bugete de minim cateva mii de euro lunar – o afacere la inceput de drum nu ti-ar putea oferi sansa se a invata Ads pe bune, dupa cum s-ar spune.

Aici intervine o agentie Google Ads si necesitatea acesteia. Iata patru lucruri pe care numai o astfel de agentie ti le poate oferi!

O strategie solida de targeting

Mare parte din marketing-ul digital se bazeaza pe targeting. Mai exact, spre deosebire de marketing-ul traditional care nu putea fi concentrat (de regula) pe anumite grupuri de potentiali clienti, cel digital poate fi utilizat intr-un mod mai restrans – atintit fix spre persoanele care prezinta cele mai multe sanse de achizitie.

La capitolul targeting, se iau in considerare lucruri precum locatie, interese si demographics, printre altele. O agentie Google Ads profesionista stie cum sa trateze aproape orice tip de afacere, avand astfel posibilitatea de a pune la punct o strategie de targeting care sa iti aduca clientii doriti.

O strategie solida de remarketing

Targeting-ul poate avea mult mai multe utilizari. Una dintre acestea ar fi atintirea unor resurse Google Ads catre grupul de persoane care a vizitat website-ul tau, indiferent de actiunile realizate in paginile acestuia. Pe scurt, daca a existat un interes de vizita, atunci cu siguranta va exista si o intentie de achizitie, fie de produse sau de servicii.

Strategiile de remarketing sunt in forta, dupa cum s-ar spune, iar o agentie Google Ads nu ar trebui sa iti spuna ca nu pot face asa ceva. In ziua de astazi, acest aspect este aproape unul de baza in marketingul digital.

O strategie Ads combinata cu creare continut si copywriting

Sa faci Google Ads nu este de ajuns, pe scurt. Ai nevoie si de un oarecare talent cand vine vorba de creare continut online si copywriting. Pana la urma, este vorba de ads, anume reclame platite – acestea trebuie sa atraga privirea si sa vanda, practic.

Din fericire, o agentie Google Ads poate avea la dispozitie toate resursele necesare pentru a crea ads cu impact, care vor justifica bugetul cheltuit pe asemenea campanii, indiferent de valoarea acestuia.

In alta ordine de idei, daca vinzi online, ai nevoie de Google Ads – implicit de o agentie Google Ads. Totodata, daca ai nevoie de marketing digital la un cu totul alt nivel, atunci ai nevoie de o agentie de marketing cu servicii complete.

Pentru tot ce-i mai bun din marketing, apeleaza chiar acum la agentia The Markersall-in pentru tine si pentru afacerea ta!