Orice administrator de afacere, atunci cand este pe cale sa inceapa colaborarea cu o agentie de marketing sau una SEO, se intereseaza cu privire la modul in care astfel de servicii ii pot ajuta afacerea. Mai exact, nu multi sunt interesati de cum anume functioneaza astfel de servicii si ce ar trebui acestea sa contina in detaliu.
Pe scurt, multi sunt fericiti sa stie ca serviciile functioneaza si ca indicatorii de performanta sunt in avantajul lor. Totusi, pentru a sti daca primesti servicii SEO nu numai de calitate, dar si complete, ar trebui sa stii ce implica acestea.
Care sunt cele mai importante elemente SEO?
Atunci cand vine vorba de SEO, acesta nu este realizat pe de-a intregul, tot odata, cum s-ar spune. Acesta este bazat pe etape care sunt realizate, de obicei, concomitent – etapele sunt si interdependente. Partea rea este faptul ca majoritatea agentiilor care ofera servicii SEO nu ofera si toate componentele cuprinse intr-o strategie SEO cu sanse reale de succes.
De exemplu:
- SEO Tehnic – este elementul care se ocupa de viteza paginilor website-ului tau, link-uri defecte, erori la indexare, compatibilitatea cu platformele mobile, accesibilitatea website-ului si asa mai departe. Acest element garanteaza faptul ca alte servicii SEO care sunt implementate sau aplicate au o fundatie solida, stabila, care nu este predispusa erorilor. In plus, asigura functionalitatea site-ului si responsivitatea acestuia;
- SEO On-page – acest element influenteaza toate tipurile de continut prezent pe paginile website-ului tau. Astfel, on-page SEO implica cercetarea de cuvinte cheie, realizarea de continut satisfacator pentru client, crearea unei structuri de linkuri interne pentru a crea legaturi intre continutul relevant, crearea unei structuri de linuri externe pentru a imbunatati reputatia website-ului, crearea unei strategii de continut on-page care este favorabila indexarii website-ului tau de catre motoarele de cautare;
- SEO Off-page – evident, acest element implica toate cele mentionate la partea on-page, dar realizate pe platformele si website-urile care nu au nicio legatura cu afacerea ta. Partea de off-page este concentrata pe crearea de structuri de linkuri care sa trimita catre website-ul afacerii tale, pentru a creste atat reputatia acesteia, dar si factorul de incredere pe care il are in fata motoarelor de cautare. Prin servicii SEO off-page se poate pune la punct si o strategie outreach care sa implice emailuri, discutii, dar si continut creat de clientii/utilizatorii tai, printre altele.
Dupa cum poti vedea, serviciile SEO nu sunt realizate doar la nivelul website-ului tau sau doar la nivelul motorului de cautare (anume Google). Cuvintele cheie si amplasarea lor corespunzatoare sunt doar o parte, unii ar spune ca mica, a procesului de aplicare a unei strategii SEO.
Esti in cautarea unei agentii SEO?
Daca vrei sa afli mai multe despre o strategie care ti-ar ajuta afacerea sa ocupe primele pozitii din cautarile Google si totodata sa inveti mai multe despre SEO in sine, apeleaza acum la specialistii TheMarkers.
Acestea iti pot oferi, in prima instanta, servicii SEO complete (niciodata partiale), dar si alte servicii de marketing, precum Google Ads, comunicare social media, social media Ads, email marketing si asa mai departe.