Cand firmele mici isi incepa ctivitatea, acestea se concentreaza adesea asupra modului in care sa atraga primii clienti. Acestia se pot baza pe forme traditionale de publicitate, cum ar fi reclame tiparite, cupoane sau chiar publicitate in aer liber. Companiile pot crede ca, datorita faptului ca ofera un produs sau un serviciu bun, este doar o chestiune de timp pana cand clientii isi gasesc drumul catre ele.
Desi aceasta strategie poate aduce sau nu succes in afaceri, exista o modalitate mai buna si mai usoara. Firmele mici ar trebui sa ia in considerare piata globala a potentialilor clienti online si sa beneficieze de pe urma convergentei marketingului lor traditional si digital. Nicio intreprindere mica, oricat de noua, nu ar trebui sa treaca cu vederea canalele digitale ca o modalitate de a genera clienti potentiali si de a converti interesul in clienti.
Cu oportunitati nesfarsite, marketingul digital poate parea intimidant daca nu l-ati folosit niciodata pentru o afacere inainte. Exista o varietate de platforme si termeni de marketing digital care il pot face sa para un proiect mai mare decat este.
Firmele mici pot crede ca nu au timp sau bani pentru a concura online. Drept urmare, multi prefera sa ia lucrurile incet si sa ramana cu una sau doua forme de publicitate traditionala, presupunand ca afacerea lor va evolua pe masura ce trece timpul.
Pentru ca afacerea voastra sa aiba succes, trebuie sa fiti atent la ceea ce fac concurentii voi si sa invatati din asta. Nu va ganditi la concurenti ca la cineva care trebuie invins, ci la oameni care au ceva sa va invete.
Cand va uitati la ceea ce fac concurentii vostri online, veti avea o idee despre ceea ce functioneaza si ce nu functioneaza. Cel mai probabil, indiferent de tipul de afacere in care activati, concurentii vostri si-au stabilit o prezenta pe web. Agentia perspektive.ro poate sa ofera advertoriale premium, articole custom tailored pentru bloguri si poate organiza campanii de promovare pentru bloggeri!
Dupa cum am discutat deja, afacerea trebuie sa fie prezenta online. Indiferent de produsul sau serviciul pe care il cauta o persoana, cel mai probabil isi va incepe cautarea cu Google. Daca nu aveti prezenta online, atunci nu veti fi gasit si nu puteti concura.
Daca aveti o prezenta online, concurentii sunt mai usor de gasit doar daca se claseaza mai sus in cautare. Impreuna cu crearea unui site web, aflati ce este Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) si de ce este importanta pentru a va ajuta sa depasiti concurentii, fiind primul nume pe care un viitor client il gaseste intr-o cautare pe Google.
Cuvintele cheie sunt cruciale pentru a face acest lucru, asa ca asigurati-va ca intelegeti cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea voastra. Utilizati acest infografic simplu pentru a va ghida prin cei cinci pasi ai cercetarii cuvintelor cheie. De asemenea, ar trebui sa includeti intrebari simple la care clientii potentiali doresc raspunsuri rapide, cum ar fi locul in care va aflati, programul vostru de deschidere si detaliile produsului sau serviciului oferit. Privind site-ul web si site-urile concurentilor unul langa celalalt, clientii potentiali ar trebui sa poata compara orele, preturile, ofertele speciale si multe altele pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.