SEO este un domeniu aparent simplu, dar indeajuns de complex pentru ca o simpla afacere sa necesite o echipa intreaga de specialisti pentru o optimizare completa din toate punctele de vedere. Pe scena principala pot fi observate cuvinte cheie si optimizari de meta titluri si descrieri, dar mult mai multe lucruri au loc in spatele culiselor.
Munca unei echipe SEO este neincetata – nu totul se opreste in momentul finalizarii unor descrieri de produse sau a procesului de keyword research. Daca vrei sa afli mai multe despre acest domeniu sau planuiesti sa angajezi o agentie SEO pentru a-ti imbunatati vanzarile, iata cateva lucruri pe care probabil nu stiai ca aceasta le face departe de ochii lumii!
Analiza website-ului, inclusiv a website-urilor competitiei
Din punct de vedere SEO, asupra unui site trebuie sa fie aplicate anumite principii de optimizare, dar in acelasi timp acesta trebuie sa fie si mai bunt decat website-ul competitiei. In alte cuvinte, o agentie SEO care doreste sa faca optimizare de top va avea mereu de invatat de la competitorii unei afaceri, implicit de a adaptafranturi de strategii folosite mai apoi pentru dezvoltarea unei strategii personalizate.
Nu exista un sablon de urmat, ci o analiza completa a tot ceea ce este important pentru ca tu, proprietarul afacerii sau magazinului online, sa poti vedea in timp rezultatele asteptate.
In aceasta analiza intra nu numai aspectele SEO, dar si cele care tin de functionalitate, de experienta utilizarii website-ului, de erori, de structura si multe altele. In functie de modul in care a fost realizat website-ul tau, o agentie SEO poate chiar incepe un proces intreg de restructurare si organizare a acestuia.
Creare de continut la foc automat
Daca ai un magazin online cu foarte multe categorii de produse, trebuie sa stie ca fiecare dintre acestea trebuie optimizate pe anumite cuvinte cheie. Optimizarea nu implica introducerea anumitor cuvinte de cateva ori in pagina. Ai nevoie de continut relevant si de ajutor pentru clienti pentru fiecare categorie, uneori chiar pentru fiecare produs in parte.
Acest lucru implica deseori crearea de continut scris mai lung (in jur de 500-1000 cuvinte, initial), care sa fie optimizat din punct de vedere SEO, dar mai ales care sa ajute clientul sa afle mai multe despre un produs/o gama de produse.
Prin urmare, o agentie SEO va avea mai mereu in echipa sa si cativa scriitori de continut – acestia se vor ocupa de toti clientii agentiei si vor crea continut la foc automat.
Analiza constanta a rezultatelor eforturilor SEO
O strategie SEO nu are efect intr-o singura luna, asa cum o strategie SEO nu poate fi aplicata timp de o singura luna pentru a fi eficienta. Chiar si dupa realizarea tuturor optimizarilor la nivel de website, munca unei agentii SEO nu este gata.
Luna de luna, expertii analizeaza rezultatele strategiilor, pun la punct noi optimizari necesare, deseori in functie de sezon si contribuie constant la imbunatatirea autoritatii website-ului tau. Tocmai de aceea, SEO este un efort constant care necesita ajustari periodice.
Pentru a beneficia de SEO de calitate superioara, trebuie sa fii pregatit, mai ales din punct de vedere financiar. Mai multe despre costurile asociate cu o strategie de optimizare eficienta iti poate spune echipa agentiei The Markers – agentie de marketing cu peste 10 ani de experienta si cu un departament SEO dedicat care iti poate duce afacerea pe prima pagina a rezultatelor Google.